Impact zichtbaar maken

Bewustmaking werkt. Zeker als het zichtbaar wordt. Daarom brengen we het effect van de ziektes duidelijk in beeld aan de hand van haarscherpe fotografie. Hoe gaat een persoon met cataract door het leven? En welke impact heeft diplopie op het zicht? Dat zie je in één oogopslag door de vergelijkende portretten die het zicht van een persoon met en zonder de oogziekte weergeven. Deze duidelijkheid zorgt voor inleving en betrokkenheid. En dat is exact het doel dat wij voor ogen hadden.

Campagnebeelden

Informatie en beleving. De sleutelwoorden waar we onze campagne rond opbouwden. Naast duidelijke info over de oogziektes, maakten we ook gebruik van portretfotografie om inleving te verkrijgen bij onze websitebezoekers. We creëerden een integere studiosetting en selecteerden karaktervolle modellen. Dit resulteerde in beelden die naast haarscherp ook sprekend zijn. Dankzij nauwkeurige technische beeldbewerking werd het eindproduct werkelijkheid. Een verhelderende campagne die informeert en aanzet tot actie.  

Campagne
Campagne

Het resultaat

Niet onbelangrijk uiteraard. Wat leverden al deze inspanningen op en hoe ervaarden de klanten onze samenwerking?

"In aangename, sympathieke sfeer creëert Toech steeds verrassende waarde, met respect voor de kern van de gewenste communicatie en aandacht voor uitstraling."

Jan de Smedt
Netwerkdirecteur, Licht en liefde

Wil je in het oog springen dankzij een unieke aanpak?

Heb je een specifieke opdracht in gedachten of wil je een bepaald doel bereiken, maar kan je hulp gebruiken bij de uitwerking ervan? We horen het graag. Onze koffie staat warm en de biertjes koud.